In oktober 2013 vertrokken wij naar Frankrijk. Naar een gedroomd leven waarin alles wat we lief hebben samenkwam. Onze liefde voor Frankrijk, de natuur van de Allier (Auvergne) met zijn rust en ruimte, de dieren, de mensen, het simpele boerenleven met een stuk zelfvoorzienendheid én, niet in de laatste plaats, onze passie voor koken met goede, pure ingrediënten van het land. Domaine la Charvière, een prachtige Bourbonnaise boerderij uit 1800 met een ruime 5 hectare land met daarop een camping à la ferme, piscine, 2 gîtes, chambres d'hôte, 2 sauna's en natuurlijk onze table d'hôte. La vie en pleine campagne ofwel het verwennen van onze gasten met al het goede dat het Franse plattelandsleven te bieden heeft.
Onze boerderij middenin het prachtige groene landschap van de Bourbonnais zindert dan ook van het leven.
Bienvenue à la Charvière!

maandag 16 september 2013

Bijna thuis.....


Kan niet wachten tot 5 oktober als de verhuiswagen aankomt en we ons territorium af kunnen gaan bakenen. Eindelijk!

6 opmerkingen:

  1. Ziet er schitterend uit Miriam. Ik wens jullie veel geluk en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, deze site staat bij mijn favorieten! wat een paradijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je hier zit, denk je dan nog wel eens aan je Blakie??
    Mooi Miriam, dat jullie er heel gelukkig mogen wonen.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, zelden Jan.... Montlucon is hier de grote stad en dat is zo'n leuk stadje! Middeleeuwse oudstad, allées met Platanen, fonteinen, heerlijk! Kan geen Blaak tegen op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb jullie helemaal gemist bij "Ik vertrek" :) Een prachtig plekje op aarde hebben jullie gevonden en ik wens jullie heel veel succes met jullie leven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank! Haha, laat ik zo zeggen Monique, daar zijn wij niet echt types voor, onze gezichten op tv.... En er viel weinig te huilen en ook ging er niets mis, dus niet interessant....

      Verwijderen